Wij zijn pas tevreden als jij het bent

Klanttevredenheid is voor ons meer dan zomaar een kreet. We willen het graag goed doen, maar we willen het ook graag weten als het beter kan. Zodat we je nog beter kunnen helpen en écht verschil kunnen maken.

Een hele dikke voldoende

Op de enquête die we onlangs hebben uitgestuurd, is volop gereageerd – en de gemiddelde beoordeling van een 8,1 zien we als een groot compliment! De cijfers liepen uiteen van een 7,3 tot een 8,8, en maar liefst 91% van alle deelnemers reageerde positief op de vraag of men ons bij anderen zou aanbevelen.

Ruimte voor verbetering

Natuurlijk zijn er ook verbeterpunten, en daarom zullen we de komende tijd extra letten op het volgende:

  • Zorgen dat we binnen ON2IT nog beter op de hoogte zijn van wat er bij onze klanten speelt. Dit punt kwam met name naar voren bij vragen over ticketafhandeling en projecten.
  • Zorgen dat we onze klanten nog beter informeren over onze dienstverlening, en over algemene marktontwikkelingen op met name technisch gebied.

Donatie aan de voedselbank

Zoals aangegeven in de uitnodiging van de vragenlijst, doneren we voor elke ingevulde enquête een bedrag aan de Voedselbank Bommelerwaard. Inmiddels is dit bedrag opgelopen tot € 885, en dat is goed voor maar liefst 126 voedselpakketten.